lite sömn vore bra?

Publicerat 2013-10-01 21:07:09 | i kategori Allmänt

Fett trött nu efter att ha gått på gymnasiemässan i ca 4 timmar. Dock inte samtidigt, 2 timmar med skolan, 1 timme med Icabell & Hedda och sen nu 1 timmw med mina päron. När jag kom dit så var jag helt lost. Visste nada, helt nollad! Men efter att ha gått runt nu den sista timmen med mammi & pappi så har jag fått nästan den informationen jag vill ha och som jag behöver för att välja. Blev mest intresserad av 2 skolor, den ena är det mycket praktiskt, vilket är bra för mig. Avskyr att bara sitta och lyssna dag in & dag ut... Den andra skolan var typ inget praktiskt över huvudtaget. Men jag har ett tag att tänka innan jag gör mitt val sen. Ska gå igenom lite mer med mammi o pappi senare i veckan.
Annars har dagen flytit på, fick göra det jag skulle göra i stan. Varit en rätt chill dag faktiskt ;) Ligger i sängen nu och ska snart ringa upp min prins för att prata mig till sömns ^^ myspys. Men vi hörs imorgon, sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: