Dagen i stallet...

Publicerat 2012-11-30 23:41:00 | i kategori Allmänt

.... Såg ut såhär:
Jag och Mille turades om att hoppa banan. Och det gick serri PERFA...har inte tagit några bilder eller videos. Tänkte filma Mille och hon mig, men min telefon dog PRECIS när jag tog upp den.
Banan såg ut ungefär såhär:
På vänster sida av paddocken så var det 2 bommar med ca 2 meters mellanrum sedan ett hinder på 55 cm, på höger sida var det ett snett kryss ca 40 cm. Är himla nöjd med dagen och längtar till nästa gång jag ska hoppa med henne, tror det blir på fredag eller nästa helg för Mille ska oxå vara med såklart ;)

-- Första gången jag hoppade min gulliga skrutt observera att hindret var 10 cm och hon hoppade såhär högt över. Tänk då hon högt hon hoppade när hindret var på ca 55 & 30 cm :O --

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: