Kvällens ridande

Publicerat 2012-11-25 17:44:59 | i kategori Allmänt

Hoppade henne lite idag och man kan säga att hon blir mer än pigg när jag styrde mot hindret. Ska försöka att lägga upp en video idag. Det gick inte förra gången men ska försöka att göra det så snabbt som möjligt. 
Men en sak som inte hänt mig på länge var att jag trillade av idag, det blev ett missförståd mellan mig och skrutten. Hon stack åt ett håll men jag svängde åt det andra så jag var inte beredd och då trillade jag av, men jag klarade mig och hoppade upp igen och hoppade 2 gången sen tog jag en galopp innan jag skrittade av.
Kommer ett inställt imorgon.
Imorgon blir det skolan sen hem direkt och plugga, plugga, plugga... :( Inte alls kul.
Har sp- prov på torsdag men det är ganska lätt :P Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det lite plugg och efter det, mys med familjen framför solsidan. 
 
Detta är det det nya fleecetäcket. Satt PERFA.... 
Grimman satt oxå bra på henne :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: