Dagens ridande

Publicerat 2012-12-28 17:57:48 | i kategori

Kändes sjukt konstigt att rida idag eftersom att jag inte har ridit på 1 vecka typ. Trodde att hon skulle vara super duper piggmen nix det var hon inte. Och tur var väll det? Red iallafall på åkern idag med Mille och Chopin var ganska pigg, nära på att han skulle stuckit med Mille på :O haha.... Red i volter som vanligt och travade och skrittade bara för att det var så otroligt hårt underlag plus att Camilla bara vill att jag ska skritta och trava nu när det är halt osv. Gick super bra i vilket fall som helst. Nästa gång vet jag inte när jag ska dit. Nu är det ju nyår osv. så det blir väll dåligt ridande nästa vecka oxå? :´( Hon hade egentligen behövt gå 3 dagar/  veckan men jag hinner inte just nu. Hoppas på att det blir bättre när skolan börjar igen :) 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske slriva några rader på det stora inlägget.....? Ja, det får bli så. Bara 5 dagar kvar tills det ska komma upp här på bloggen. stressa stressa stressa... :P
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: