Dagens ridande

Publicerat 2012-12-20 21:51:13 | i kategori

Red ute på åkern idag och var sjukligt pigg så jag skrittade bara för jag tyckte det var bäst. Tänkte först rida på ridbanan men där var rena isbanan så jag tig mig ut till ängen istället :) 
Allt gick bra fast att hon var lite pigg men det är sånt man får stå ut med vissa dagar. Hon har vissa dagar då hon är sol jobbigast att rida, tror denna dagen var en sådan :/ 
Men alla är vi oskadda iallafall. 
Nu ska jag bädda ner mig i min gossiga säng och njuta av den sista dagen detta åtet som jag måste gå och lägga mig i tid för att kunna komma upp imorgonbitti. Tänk, bara 11 dagar kvar sen är det FEST!! Nyår kommer bli så himla bra, längtar verkligen då jag får träffa min saknade kompis Julia och gamla Jocke som jag inte träffat på länge. Kommer bli så roligt <3<3<3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: