Dagens ridande

Publicerat 2012-12-17 19:52:00 | i kategori

 
 Red på ridbanan idag och det var bara trav och skritt. Eftersom att det töar ute så vill inte Camilla att jag galopperar för då kan skrutten halka oc sedan bryta benet, och det vill jag INTE!!
Jag och Mille red bredvid varandra för det mesta och bara snackade som in i hundan. Precis som om vi har träffat varnadra på typ 1 år....
Travade bara några varv i båda hållen för att jag kände att hon behövde tagga ner lite sen i fredags och lördags.
Jag har funderat på att bli medlem i ett ridhus nära stallet och att jag och Mille ska åka dit någon gång i veckan och rida där för jag pallar värkligen inte med snön, slasket och kallheten mer, känner inte alls för att ta mig till stallet och fixa för vädret gör mig på så deppigt humör. Tycke inte alls att det är kul. Men sedan när jag väl är i stallet så är det så sjuukt mysigt att bara stå och mysa med henne i boxen för hästarna står inne om nätterna nu när det är dåligt väder och för att Chopins hovar ser förjäkliga ut....
Ska till stallet nästa gång på torsdag kanske och sedan fredag. Men har lovar Camilla att komma 4 dagar denna veckan eftersom att jag bara kom 2 dagar förra veckan.Tänkte att det var dax att skriva ett lite längre inlägg snart. Så eftersom att jag inte har några läxor och så, så kan jag kanske göra det i veckan. Så håll koll ni där ute framför era datorskärmar :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: