Detta skulle kommit upp igår...

Publicerat 2012-12-23 10:47:14 | i kategori Allmänt

Fredagens ridande
Skrittade ut på åkern med Linette för ridbanan är en isbana, inte kul alls....
Travade inte då Linette red barbacka på Chopin och Skrutten var ÖVER pigg. Vissa hästar har ju en årstid på året då dom lir som piggast och Skruttens årstid är nu, Så fort det blåser lite så är hon igång och hon blir ännu piggare om jag rider henne själv så därför skrittar jag bara för det mesta. Jag har tänkt bli medlem i ett ridhus i närheten av stallet så att jag ska kunna lasta henne och köra dit och rida där. Men problemet är att mina föräldrar inte har en bil med drag, ingen hästtransport och ingen av dom kan köra med hästtransport. Milles mamma har haft hästar innan och jag tror oxå att dom har en transport så i så fall får hennes mama köra båda hästarna och vi ge henne bensinpengar. Men har inte pratat med Mille om det för hon är sjuk just nu så jag får ta det nästa gång jag ser henne.
 
Dagen igår
Var i stan igår med la familia och köpte de sista julklapparna, skönt att slippa all press på vad man ska köpa. Så när jag har bloggat klart så ska jag gå upp och slå in dem sista för ikväll ska jag och tjejerna träffas och fira vår egna lilla julafton :) Kommer bli så mysigt, bara vi 4:a. Jag älskar er så mycket mina fina vänner ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: