Frukt, ört, bär eller grönsak?

Publicerat 2012-12-13 20:02:13 | i kategori Allmänt

Såhär har min dag varit hittills.... Skolan var som vanligt förutom att det var Lucia på morgonen. Kom, gick på lektioner, åkte buss hem. Hade en jäkla diskussion i bussen. Vad är en banan? En frukt, ört, bär eller grönsak? Finns många olika åtankar. haha...
Blev inget stall idag då jag tyckte det var för kallt så ska dit imorgon och då hänger mamma med mig. Sålänge ingen annan följer med:P
Imorgon så sticker Julia på semester och SHIT vad det kommer kännas jobbigt. Kommer sakna henne som tusan. Hon kommer hem igen efter vi slutat skolan och då ska vi fira både jul och nyår tillsammans med andra vänner :)
Förlåt för dålig uppdatering men asså jag typ glömmer bort bloggen i skolan. Men imorgon så sätter jag alarm kan jag lova :)
Annars har inget roligt hänt mer än att vi had echill lektioner på morgonen. Först tittade vi på julkalendern och nästa lektion tittade vi på film och nästa igen så pluggade vi och jag kan redan läxan. Sen var det lunch och det var julbord. Och jag måste erkänna tt jag inte tycker om det över huvudtaget. Sen hemkunskap och sedan idrott. Jag bara älskade denna dagen. Vi borde ha fler dagar som denna :)
Nu ska jag sätta mig och plugga lite till SP:n som vi har till imorgon, mest för att kolla igenom den :)
Godnatt och vi hörs imorgon :P
 ♥ Minnen, sommaren 2011 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: