GOD JUL!!

Publicerat 2012-12-24 11:48:08 | i kategori Allmänt

Godmorgon på er alla!
Såhär ser dagens planer ut:
  • Vakna ``check´´
  • Äta frukost och allt det där ``check´´
  • Öppna några julklappar ``check´´
  • Duscha
  • Byta om
  • Föna håret
  • Sätta i löshåret
  • Fixa mitt hår
  • Sminka mig
  • Sen gå bort till morbrror för att fira jul
  • ÖPPNA JULKLAPPAR
Jag kommer antagligen att videoblogga senare så att ni får lite update under kvällen oxå. Men jagb kan inte lova något :P Eftersom att jag har lite tid kvar innan jag ska hoppa in i duschen så kommer jag att fortsätta med mitt deepshit som kommer upp den 2:a Januari 2013 :)
 
Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL
 
♥ Old picture ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: