Händer imorgon?

Publicerat 2012-12-26 18:49:00 | i kategori Allmänt

Sitter framför datorn och drygar mig, har precis solat och ska snart hoppa in i duschen. 
Är riktigt nöjd med julklapparna från farmor och farfar. Från farfar fick jag pengar och farmor en massa smycken och en pälsväst :) Velat ha en sådan länge länge men inte fått någon för att pappa visste att farmor skulle ge mig en :)
Vad händer imorgon då...? Jo, jag ska hem till Nea och ja en mysig dag med tjejerna. Drar dit vid 12 och vet inte när jag ska hem. Om blogg.se-appen fungerar som den ska så får ni update där ifrån. Annars fixar jag en outfit nu. Vad ska ni hitta på imorgon..? 
Längtar som tusan till nyår, hoppas bara på att jag inte hinner bli sjuk innan. För jag känner mig lite kraslig nu men det går väll snart över?
Innan jag hoppar in i duschen så får jag väll ta och skriva några rader på det big inlägget....
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: