Kluddig dag

Publicerat 2012-12-11 19:05:35 | i kategori Allmänt

Har haft det riktigt kul idag på skumpen omed underbara vänner. Måste göras om...!
Stack ju hem till Nea efter skolan för att jag visste att jag inte skulle hinna tillbaka till bussen för att den gick 10 över 3 och om vi hade stuckit klockan 3 så hade jag ändån inte hunnit för jag var tvungen att asa pulkan bakom mig + att det tog tid för oss att gå. Men iallfall så stack jag hem till henne och vi fick snabbt fixa oss för att hon skule ha någon gympa för små barn. Skyndade oss sjukt mycket och sedan var vi tvugna att ta med oss pulkan för jag skulle bli hämtad på ICA och Nea var tvungen att köpa en massa glas- och plastmuggar. Iallfall så har det varit en katastrofal dag (efter skolan)
Nu, rakt in i duchen och sedan sätta sig här, vid datan, igen för att kolla lite SO och kanske blogga ett inlägg...
 
 
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

Svar: Tack :) Jadå, du då? :)
Debbie Rosén

2012-12-11 @ 19:42:05
URL: http://malwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: