Önskelista från HÖÖKS

Publicerat 2012-12-03 11:00:00 | i kategori

Allt är från HÖÖKS  
Fleece #1, 349:- 
Motivation: Den ser sjukt mysig och varm ut + att den är fräsch
 
Väst, 399:-
Motivation: Snyggaste västen jag har sett och att man kan använda den även om det är kallt.
 
Chaps, 189:- 
Motivation: De är snygga plus att de är lite fodrade och då kan man använda dem när det är lite kallt oxå :)
 
Ridbyxor, 299:- 
motivation: Precis en av dem färgerna som jag vill använda och att de är rät billiga ;P
 
Fleece #2, 249:- 
Motivation: Denna ser oxå sjukt mysig och varm ut men den andra är helt klart mysigare
 
Stövlar #1, 349:-
Motivation: Behöver ett par nya vinterridstövlar och dessa värkar vara bra.
 
Stövlar #2, 1899:-
Motivation: Dessa är sjukt snygga och super, super sköna, har provat dem en gång och fastnade direkt...
 
Stallkänga, 489:-
Motivation: Lika dant med dessa, varma och gossiga + att de är snygga
 
Themobyxa, 539:-
Motivation: Ja, dessa behöver jag ju inte skriva på, behöver bara ett par
 
Benskyddspaket, 268:-
Motivation: Vill ha ett par benskydd till henne och dessa är ju snygga för att de är marin :P
 
 
Detta var en liten del av min önskelista till jul.... 
Vad önskar ni er..?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: