Outfit på g...

Publicerat 2012-12-07 07:30:17 | i kategori Allmänt

Nu drar jag mot skolan en sista gång för denna veckan. Skönt.
Imorgon blir det en stor fest för kära morfar som fyller 70 och söndag MÅSTE jag göra klart mina arbeten....
Ska försöka att uppdatera lika mycket fast det kan vara lite dåligt då jag koncentrerar mig flera timmar när jag pluggar och då "glömmer" jag lixom bort bloggen. Men kommer på det hux flux :D
Nästa vecka vet jag inte vilka dagar som jag åker till stallet. Får se hur det är med läxor osv. :)
Har lagt en outfit på inställt. Kommer upp vid 11. Håll koll :P
Btw, har lagt ett mejl till blogg.se och sagt till dem att fixa så att jag kan ladda upp bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: