STAR RIDER

Publicerat 2012-12-16 12:18:33 | i kategori Allmänt

Godmorgon!
Har vaknat och ätit frukost. Idag ska jag bara chilla och ta det lugnt inför sista veckan i skolan :)
Tänk att det bar är 1 vecka och 1 dag kvar till julafton och 2 veckor och 1 dag kvar tills vi börjar ett nytt 2013 med nya friska tag. Kommer bli riktigt fett på nyår, mina och mamma och pappas vänner kommer att tillbringa deras sista minuter av 2012 med oss. Längtar som tusan ♥♥
 
By the way. Jag hörde att STAR RIDER har ``öppnats´´ och shit vilka fina kläder det finns. Jag blev förälskad i dessa grejerna:
Byxorna hittar ni HÄR 
Kavajen hittar ni HÄR
Shabraket hittar ni HÄR
 
Är kanske dax för en HISS/DISS här snart. Tror jag ska sätta mig och göra det efter att jag solat.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: