Onsdag

Publicerat 2012-11-28 07:26:02 | i kategori Allmänt

Dagarna bara flyger fram nu. Snart är det 1 december och 1 advent sen hoxflox så blir det julafton.
Jag har bara önskar mig saker till skrutten och ridkläder typ. vad önskar ni er?
Okej, dagens planer:
Skolan, slutar tidigt idag 12.45. Sen hem och fixa lite med bloggen en stund, sen såklart så måste jag plugga iför prover imorgon. Men spanska är ju inte det svåraste ämnet snarare det ämnet jag ligger högst i. Tycker att statistiken sköter sig bra ca 7 läsare/ dag. Det är ganska bra för att bloggat exakt en vecka idag. Fortsätt så kära ni. Har blivit inbjuden till ett event. Vet inte om jag ska gå, ska prata med mi madre y padre senare idag. Ha det bäst sålänge :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: