B-day och helgen

Publicerat 2013-04-26 21:18:42 | i kategori Allmänt

Igår fyllde jag ju år. Hade en himla bra födelsedag med mina vänner och familj. Tänker inte skriva här vad jag fick, det kommer i ett annat inlägg. 
Mina kära vänner bjöd mig på tårta i matsalen och sjöng för mig. Ska se om jag kan ladda upp en video sen :D Ingen bra update men det var ju trots allt min dag lixom. 
 
Skulle egentligen åkt till Hölle idag men ingen kunde åka dit med mig, och kände att jag inte kunde komma dit själv lixom :3 Kanske ska dit imoegon istället och mlöjligtvis sova hos dom. Men måste ju även hinna med lilla Bea, kanske hinner med henne imorgon oxå annars får det bli söndag / måndag :)
 
Lovade er en update. Kom en från datorn, men Mimmie är påväg hit så måste stika ner och göra mig i ordning...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: