Måndag morgon, dagen före tisdag!

Publicerat 2013-04-15 07:26:22 | i kategori Allmänt

Måndag idag och tänkte ta lite av dagens planer.
Skolan nu på morgonen/förmiddagen, sen efter skolan satsar jag stallet - tror det kommer bli fint väder idag :D hoppas på det iallafall! ;) och sen ikväll när jag kommit hem så blir det kolla igenom spanskan & SO:n ;/ fett drygt med läxor....
Ville bara säga till er att outfit bilder kommer att komma varje dag men inte säkert det kommer under tiden jag är i skolan, då jag knappast får "bra" bilder på morgonen för att det är dåligt ljus osv. Ha en bra start på veckan nu då...!

(Tagga vans eller converse med nitar detta året jao, om jag Intr hittar några med nitar så köper jag det själv och sätter på)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: