(Min) ponny

Publicerat 2013-04-14 12:00:35 | i kategori Allmänt

Appen är tillbaka (eller ja, den fingerar) så nu bloggar jag som vanligt igen :)
Okej, dagens planer idag är att göra klart NO:n till imorgon :/ och sen kanske bara chilla och titta på Pretty Little Liars :D älskar den serien så himla mycket!
Som jag har sagt innan så tycker jag det är riktigt skönt att ha hittat en häst, och denna hästen föll jag för ganska snabbt faktiskt! Hon var sådär mysig, man ville bara ge henne en bamsekram. Och hennes galopp & trav är så himla mysiga dom oxå! Är totalt in love i denna underbara häst asså! Är inte ett dugg rädd för att kalla henne min egen. Hoppas på att detta blir bra och att jag rider henne så länge både hon & jag kan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: