Planer och lite annat

Publicerat 2013-04-17 07:29:23 | i kategori Allmänt

Godmorgon sweethearts, sovit gott? Det har iallafall jag gjort :) känner att när jag har musiken på svag volym i bakgrunden så somnar jag bättre & snabbare :P skönt att göra det! Medan alla andra ligger och tänker & tänker & tänker innan dom somnar! Så ett tips till er som inte somnar snabbt, sätt på svag lugn musik på mobilen eller något så att ni somnat snabbare :)
Men iallafall, dagens planer är att efter skolan gå till läkaren pga min astma :( och sen hade jag tänkt åka till stallet men först, innan mamma kör mig, måste jag fixa spegeln, haha! :P Morfar bad oxå om min hjälp idag så får se om jag hinner hem till honom en stund och hjälpa till :) ha en bra dag så hörs vi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: