Taggar...!

Publicerat 2013-04-09 22:15:28 | i kategori Allmänt

Tänk er att det bara är 16 dagar kvar tills jag blir 15 fukking är!!! Ahhh, längtar och taggar sönder :D tänk om man får det som står allra längst upp på listan lixom! Eller om man bara får något litet, som inte alla stod på listan, det är det jag älskar med födelsedagar. Att man aldrig vet vad man får eller vad som kommer hända lixom ;) haha! Är sjukt jäkla taggad...!
Nog pratat om det? Imorgon sticker jag till skolan och slutar extra tidigt då vi inte har någon mentorstid och får skippa Lunchen, sticker hem till Nea direkt och äter sen fixar jag naglarna klocka 2. Senare på kvällen ska jag klippa mig, och det kommer komma upp före/efter bilder såklar :) sen måste jag väl la plugga lite oxå :/ det är det sämsta med skolan, eller ja. Allt som har med skolan att göra suger...! D; läxor, tider, ja allt! Det ända bra är nog loven haha! Sommarlovet är BÄST :D hehe...!
Men det kommer att komma update under dagen, bl.a outfit och när jag e hos Nea! Sen ska jag be Nea fota mina naglar efteråt så ni får se, och sist men inte minst så kommer frisyren upp här :D händer mycket imorgon, en fullspäckad dag med massa roliga grejer!
Nu måste jag sova, hörs imorgon, sleep tight! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: