Vad har hänt idag då?

Publicerat 2013-04-16 21:43:49 | i kategori Allmänt

Ja, om ni har läst det på Julias blogg så förstår ni ju lite. Gick hem vid 11 redan pga skolan ... Var hemma hos Julia med ``gänget´´ och bara mös till det och lämnade allt bakom oss en liten stund. Vi var bara oss själva, sådär spralliga som vi är osv. Kom hem och försökte göra så mycket läxa som möjligt :/ Gick inte jätte bra men men, ska ta tag i det imorgon :)
Behöver köpa nya kläder, på tal om något helt annat ;) Har presentkort på AIMA (200 kr) Så hade tänkt gå in där och köpa något fint! Hoppas på att jag får mycket pengar när jag fyller år så jag kan shoppa, shoppa och shoppa ännu mer :D Behöver verkligen förnya min garderob då jag bara har mina tråkiga kläder som jag använder dag in & dag ut typ :/ haha! Nej men tror ni fattar vad jag menar eller något :3 Måste sova nu, nighty nighty bloggen ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: