Godmorgon!

Publicerat 2013-08-01 12:40:18 | i kategori Allmänt

Haft världens bästa dagar med girlsen & boysen. Chillat runt lite i stan i tisdags & sedan ätit B&J på kvällen, åkte iväg på en sak den dagen oxå kommer mer om det sen ;) Igår sov jag & Mimmie bort hela dagen typ, när vi väl vaknade så var det dax att äta middag :$ på kvällen igår bada vi & sen titta vi på film till 2 på natten, mys!!
Vet att det inte varit någon update igår men helt ärligt, jag sket i bloggen! Kände att jag inte pallade sitta bland alla andra, när dom är sociala, och skriva ett blogginlägg. Nope, fick bli som det blev :D
Jaha, vad händer idag då? Jo vi ska ut på marknader igen... Sådär kul men jag tjänar ju pengar, så vafan? Vi hoppas på att denna marknaden är bättre än dom andra så man får in mycket cash :D hehe! Jag & mammi sticker ikväll någon gång vid 4 eller 5. Sen har vi lång resa framför oss, sover i husvagnen som vi får låna av bästa grannarna! det är bara familjen som ska dit så det kommer bli riktigt mysigt! Och varmt ska det bli!!! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: