Inlägget som inte kom upp i tid...

Publicerat 2013-02-18 22:06:17 | i kategori Allmänt

Red en liten c-ponny idag och det gick väll ganska bra ;) hon var ju lite pigg men det var bara gulligt, haha.... Ingen bild men det var iallafall roligt då jag inte ridit på ca 2 veckor och det känns faktiskt, jag mår bra och blir lugn av att va med hästarna och dessa veckorna så har jag varit helt hyper....
Vi bakade en kladdig kladdkaka som blev godare än godast ;) haha. Vi gick hem till Hedda genom den lååånga skogen och ni kan tro att mina tår var som is och väldigt blöta ;)
Jag har haft en riktigt underbar dag med mina vänner och hoppas på fler sånna <3
Imorgon blir det att städa hela rummet och bädda rent och grejer, det är sånt man måste göra ibland :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: