skriver av mig lite

Publicerat 2013-02-07 19:58:02 | i kategori Allmänt

Sitter här framför datan med musik på hög nivå ;) och käkar riskakor, mindre bra :/
Stack hem till Nea efter skolan för jag pallade inte ta bussenn plus att jag kände för det :) Men det blev inte länge för pappa skulle hämta mig typ direkt efter jobbet så därför blev det så. Sätter mig lite vid datan tänkte jag oh bara skriver av mig lite ;) Så jag tar helgens planer..
 
Fredag: Blir väll att åka hem och chilla upp sig till lördag ;) Kankse lite mys med familjen eller något :'
Lördag : På förmiddagen klockan 10 så ska jag träffa Mille för vi ska fixa en sak som jag håller utanför bloggen tills det är aktuellt.... Sen på kvällen så ska jag kanske träffa tjejerna och ha en myskväll med dom <3
Söndag: vet inte ännu men ska nog ta det lite lugnt då :) Och bara va mig själv, en soffpotatis ;) haha.... 
 
Känner mej sjukt lycklig nu och det tycker jag att ni oxå ska vara. Ni ska tänka på vad ni har och inte har. Som jag skrev i inlägget igår, jag har varit sådan men jag ska ändra mig. Och det ska alla ni andra som är som mig. Ni ska tänka på vad ni har, era familjer, vänner, hundar, hästar, katter, ALLT. Tänk bort alla de tragiska tankarna som ni har och bara lev livet som ni inte har gjort innan. Gå och ta tag i saker, fråga om du kan få en kram från den du gillar, gå och säg hej till den som är lite utstött i klassen. Jag vet att det kan vara svårt men om du verkligen ansträng dig så blir det bra :) Om du had varit hens kläder hade du inte velat vara den utstötta, eller? Kan man ens föreställa sig att det kan bli så hemskt? Nä, även fast man anstränger sig så kan man aldrig veta hur det känns förens man blir utsatt för det. Tyvärr är det så och då tänker man sig inte lika mycket för... 
Varför smsar ni inte abara ett hjälrta till de 5 bädta i sin kontaktlista och säger ``Jag älskar dig´´ Det är ord som värmer, tro mig. Jag tycker att alla som läser min blogg borde göra det, skicka ett hjärtatill de 5 eller bara 1 som det älskar mest och vill dela sin kärlek men. Det tänker iallafall jag göra, så jag börjar här på bloggen..
♥ jag älskar er, ni, du som läser min blogg. Det är riktigt kulm att se att min statestik ökar med tiden och jag vet att jag har klyddat med att byta bloggar och så men jag har bestämt mig att jag stannar kvar här på denna bloggen trots allt. Så jag får väll skriva ett inlägg och berätta att det blir denna bloggen som alla läsarna ska läsa just nu :)
Nu tycker jag att alla plockar upp sin telefon och skrikar ett (♥) som jag gjorde till er precis :'
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: