Dagens ridande (gående)

Publicerat 2013-01-16 18:28:00 | i kategori

Gick ju med lilla Skrutten idag och hon var riktigt nyfiken kan jag säga :) Ni fick ju se videon som jag la ut tidigare, hon stannade och käkade en massa gräs typ var 5 minut... Sen i slutet när jag hade sagt till henne några gånger så drog hon ner huvudet för att slicka upp snö istället.... haha, lilla gumman :P
Men annars hände inte så himla mycket. Bara gick runt den stoora åkern 2 gånger för att hon skulle få gå längre och för att det bara tog typ 20 miuter att gå 1 gång runt den. Så tyckte det var för kort stund :3 
Ska se om jag åker dit på fredag då Mille oxå kommer, hoppas jag... Men mer update om det kommer ;)
Hörs later on...
 
♥♥ SEXXYY ♥♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: