Dagens ridande

Publicerat 2013-01-03 20:28:12 | i kategori

Ridbanan kunde jag inte rida på för Camilla och dem hade grävt i den så det gick inte, om jag hade ridit på ängen så hade det blivit upptrampat så det fick jag inte heller och rida ut ville jag inte då det är riktigt mörkt så sent på kvällen. Så jag fick rida på markvägen mellan hagarna, kuuul? Inte alls! Men jag hoppas på att det blir bättre tills på söndag eller måndag. 
Red där fram och tillbaka där. skrittade fram och sedan travade jag några länger men det var så himla geggigt och halt så jag sket i det och skrittade av. Så det blev inte mycket ridande idag. Men nästa vecka när skolan börjar och ridbanan förhoppningsvis är torr så blir det bättre med både ridandet och att för min del, bättre med tid osv. :)
Ínga nya bilder då min pappa inte kunde ta + att om pappa hade tagit bilder på mig så hade ni bara sett en lampa och möjligtvis en stor svart skugga med blixten... Nästa gång jag ska dit så kan jag ta bilder på Skrutten i stallet sålänge det inte går att bild på henne ögon när jag rider om vi rider på ridbanan :P
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: