första provet

Publicerat 2013-01-09 14:02:00 | i kategori Allmänt

Andra dagen i skolan och vi har redan fått prov. Hmm... Denna terminen ska jag inte bara sitta och gapa på lektionerna, utan jag ska verkligen anstränga mig, eller försöka :P Visst, jag var nöjd med mina betyg förra terminen men vill ändå höja dom ju. Jag vill först ovh främst höja mina dåligaste betyg och lägga lite mindre ``tid´´ på de högre betygen som jag redan har. Kan inte säga att jag vill ha A i alla ämnen för det vet jag är en för stor början, så därför sätter jag små krav på mig själv istället till att börja med. Men hoppas på att det kommer gå bättre denna terminen :)
Ska iallfall börja terminen med att plugga på SO-provet om de 5 olika kyrkorna. Så blir bara en liten intitt här lite senare för att säga ``hej, jag lever´´ typ :D Så ha det bra sålänge ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: