WTF?

Publicerat 2013-01-15 16:13:08 | i kategori Allmänt

Varför har statistiken sjunkit? Blev lite besviken när kollade den idag :)
Brukar ligga på över 10 iallafall varje dag, men både igår och idag låg den långt under .Varför är det så?
Ni som är kvar kan väll kommentera här nedanför och skriva vad ni vill läsa här på min blogg.. Vet at det inte är så kul nu eftersom att jag inte är i stallet typ 3 dagar/veckan. Men jag måste fixa lite med skolan och plus att det knappt går att rida lixom :´(
Snälla hjälp mig att få tillbaka mina läsare, dela min blogg, visa den för andra och kommentera här nedanför... puss på er ♥
Följ min underbara vän på instagram:
@h0olmstr0m 
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan sötnos! Kul att du var med och tävlade i min Dagens blogg :) Nu har jag utsett en vinnare, och är det inte du får du såklart vara med igen. :) alla får vara med! :)!
Ses, Puss <3

2013-01-15 @ 17:49:43
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: