#happy...

Publicerat 2013-07-18 10:20:34 | i kategori Allmänt

Godmorgon. Hade värsta äckliga drömmen inatt, drömde om spindlar & möss. Fy f*an!
Ställde klockan igår för tänkte att jag kanske inte behövde sova bort dagen idag som jag gjort alla andra dagar, art brud här ja ;) måste börja vänja mig för nästa 3 helger består av marknader hit & marknader dit, tagga lukta som munk... Denna helgen står vi i Sjöbo: Tors - Fre. Och sen Lör - Mån i Röstånga. Då ska vi även sova på deras camping i husvagnen som får låna av grannarna, snällt av dom.

På tal om något annat, för att byta samtalsämne. Jag letar & letar ny medryttarhäst, går inte så värst bra men jag försöker. Varför jag inte rider Bea så ofta längre beror på hennes ålder, tyvärr. Jag letar efter någon häst som är "ung", framåt och tycker om varierad ridning, det blir bäst för både mig & hästen!
Nä, nu får jag nog ta på mig bikinin och slänga mig i solen för Gud vilket fint väder vi har i Skåne idag!! :D

Postat av: Grabbgänget

Hoppas du får en fin bränna!

2013-07-18 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: