Roj

Publicerat 2013-07-24 13:48:26 | i kategori Allmänt

Lovade ju att skriva hur det gick igår. Kändes som om vi klickade direk, jag och Roj, En riktigt trevlig häst, 13 år på nacken och sjukt fin. Svart / brun färg och öronen ska vi inte snacka om, fastnade för dom direkt! Stora och mjuka ögon, sånna som Anton oxå hade ;)
Jag är väldigt positiv på detta, en sån häst som jag letat efter, ägaren och jag är så himla lika, prydligt och ordentligt ska det vara. 
Jag ska höra av mig till henne idag eller imorgon och säga att jag är väldigt positiv till detta och att jag vill bli Rojs medryttare. Men såklart måste ägaren oxå vara positiv till detta, eller rättare sagt mig. Det har varit en annan tjej som hälsat på Roj och som oxå ville ha honom som medryttarhäst, nu är det bara ägaren som ska bestämma sig för vem hon vill ha ;) Håll tummarna nu.....
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: