Älskar sommarlov

Publicerat 2013-06-23 23:48:12 | i kategori Allmänt

Så himla gött med sommarlov. Som nu, klockan är snart tolv och jag är fortfarande vaken en söndag och bloggar, så satans chill är det!!! Och eftersom att det är sommarlov så tänker jag passa på att ha ett litet PLL-marathon :D Tänker lägga mig i sängen och bara slappna av med PLL på datorskärmen och mobilen i handen samtidigt och checka kik emellanåt ;) Bara för att jag kan göra flera saker samtidigt, hehe ^^ 
 
Imorgon har jag sovmorgon och tänker verkligen ha sovmorgon och sova ut, sen när jag vaknat vid typ 3 så sticker jag och Mimmie till stan och träffar två fett sköna grabbar och chilla lite sen hem igen. Haha, onödigt jag vet men vafan det är ju sommar :D 
 
Hade faktiskt tänk att rida Bea i veckan. Vart ju över EN månad sedan... Gosh måste bli ändring!! Fy skäms Debbie..... 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: