...

Publicerat 2012-11-16 15:10:00 | i kategori Allmänt

Hej mitt namn är Debbie. När jag läste er annons om hjälpen med hästarna så fatta jag tycke direkt. Därför undrar jag om ni fortfarande har behovet kvar? Jag ska börja 9:an och är mycket ansvarsfull. Har erfarenhet sedan 11 års ålder av ridning, skötsel och diverse hästhantering på större hästgård (ca 30 hästar). Har fått mina grunder från lektionsridning där jag även hoppat och ridit dressyr. Har sedan juni månad hjälpt till med skötsel och ridning av ett sto med föl. Samt så motionerar jag en gammal fjording 1-2 gånger / veckan. Men vill hitta tillbaka till flytet.
Har inget körkort än, men en mamma som gärna kör mig till stallet :)
Hör gärna av er mvh Debbie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: