Klickat hem lite

Publicerat 2013-06-25 18:37:00 | i kategori ♥ New in ♥

Precis blivit klar med ordern, klickade hem 2 fynd från HÖÖKS. Kul att dom har sånna här grejer så att alla har chans att fynda ihop en massa saker till både sig själv, hästen och hunden. 50% är ju halva pricet, sjukt billigt ju!!
 
 
 
 

Jag klickade iallafall hem denna fina tröjan från CRW
pris: 124 kr (förr 249kr)
varför: jag valde denna tröjan för att den är klassisk och en snygg logga på ryggen
Valde mellan den och en annan men tyckte ryggen vart roligare på denna.
 
Sen klickade jag hem detta URSNYGGA schabraket från JH-collection. 
Pris: 184kr (förr 369kr)
Varför: Jag vet att jag nästan precis har köpt ett helt nytt vitt schabrak från Börjes, 
men detta ville jag ha dels för att det var så sjuuukt billigt och att jag 
älskar JH-collection, sen tycker jag det är snyggt om man matchar både med sig själv 
och med hästen. I ett annat inkägg ska jag visa alla mina hästgrejer, vad jag har köpt och hur
jag hade tänkt matcha dom. Men det kommer....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: