lite av allt...

Publicerat 2013-06-16 14:29:33 | i kategori Allmänt

Nu j-vlar!! Ska sitta här en stund och blogga av mig hade jag tänkt. Inte varit någon riktig update på sista tiden. Men varit så intesivt med skolan i slutet och sen har jag inte varit i stallet på ett tag ju. Så då blir det inte så roligt att läsa bloggen. MEN jag hade tänkt ta itu med bloggandet igen! Vill inte förlora läsare och tycker ju det är kul att blogga när man ser resultat.Så nu hade jag tänkt sitta en stund och skriva lite...
 
Stallet har inte gått så bra för mig efter at jag slutade rida Anton för ca 1 år sedan. Sprungit fram och tillbaka mellan olika hästar hela tiden, men aldrig hittatden ``rätta´´ för just mig. Vill ju ha en häst där jag kan utvecklasmed och se enframti för mig. Just nu kan jag inte det. Den hästen jag rider nu är förgammal för det, tyvärr! Vill inte skriva för mycket om det förens allting är riktigt klart vad jag vill och menar. Lovar att ni kommer få besked om jag ska forsätta att rida lilla fjordingen ♥♥
 
Skolan har precis slutat och sommarlovet precis börjat. Livet är allmänt på topp. Ska hända lite grejer denna veckan som jag ska på, så kommer inte vara sååå himla duktig på att blogga. iallafall de 3 första dagarna. Sen den 28 Juni och 1 Juli händer det grejer. en stor hemlis som jag är sjukt taggad till, och ingen mer än jag och min la familia vet om det. Vill inte säga för mycket för då kanske jag avslöjar det. Men, jag behöver iallafall ett lycka till :D
Sen så är det snart midsommar. För mig, är det jordgubbar och grädde som är höjdpunkten. Och såklart allt fint sällskap man har! 
 
Jag själv tyckte att jag ut med bra betyg. Hade höjt mig i hemkunskapen, vad jag vet. Ska titta närmare på det lite senare. Men är iallafall inte missnöjd med något av mina betyg, kämpade så gott jag kunde även fast det har varit svåra / jobbiga tider. Tycker jag ssjälv ska klappa mig på axeln faktiskt! Hur gick det för er i skolan? Alla gör sitt bästa, och är man inte en människa som har lätt för till exempel språk, så har man kanske lättare för andra ömnen och får högre betyg i dom. Det är så skolan fungerar. Finns nog inte någon som är bäst i allt! Isåfall bara typ 1 på miljonen ;) Alla ska vara nöjda över sina betyg och klappa sig själva på axeln, inte bara jag. Har du kämpat och vet att du gjort ditt bästa, va då inte besviken! Real shit.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: