Glad påsk

Publicerat 2013-03-30 12:03:41 | i kategori Allmänt

Lördag idag vilket innebär påskafton, "firar" det med tjocka släkten ikväll. Gårdagen såg som så att jag var på "festen" sen tog jag bussen in till byn och träffade Julia & Nea, visserligen bara typ 1 timme men det var sjukt kul iallafall :) var hemma igen vid halv 1 kanske, då var mamma & pappa kvar hos grannarna (på festen) så jag stack in till som den sista timmen. Var helt hypead när jag kom hem typ, haha!! Men det var för att jag var övertrött eftersom jag bara sov 4 timmar i stugan.... :3 haha nä, nu för jag väll börja klä på mig och sånt så jag inte går här hemma och softar hela dagen ;)
Långa inlägget kommer i veckan, Det lovade jag er. Right? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: