Lämnar allt bakom mig nu ♥

Publicerat 2013-03-22 15:39:39 | i kategori Allmänt

Har städat hela dagen och fixat här hemma.. Nu väntar jag bara på att dessa underbara människorna ska komma hem till mig och bosätta sig här hela helgen ;) Trots att jag mått dåligt hela veckan så taggar jag ändå inför denna helgen, tänker inte deppa ihjäl mig lixom. Nästa vecka har jag bestämt att jag ska vara starkare än någonsin och ta mig igenom den som vilken annan vecka som helst. Körde långhelg denna gången och laddar inför nästa vecka, för nästa vecka ska jag sprida glädje tillsammans med mina underbara vänner, mår dem dåligt så ska jag få dom att må bra igen, den saken är fan ta mig klar!!!
Men ni kommer få update i helgen så mycket som möjligt, ska iallafall försöka.Okej? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: