Lyssna på er, right?

Publicerat 2013-03-28 16:47:00 | i kategori Allmänt

Sitter i soffan och skriver. Snart iväg till Jocke, kommer outfit senare. Tar nog med mig datan för att skypea med vännerna... och Jocke såklart ;) Haha. Om mjag har tråkigt så kanske jag skriver några inställda, men tror inte jag kommer få det ;)
Fick en kommentar om att skriva ett längre inlägg om vänskapen till mina vänner? Självklart kan jag göra det. Men ja måste ta mig tid först, haha! Denna helgen är det ju påsk så kommer inte kunna skriva det då. Men har ju lov nu så då kommer jag ha en massa massa tid till att blogga :D Då ska jag skriva det inlägget... Lyssnar på er, ifall ni skriver något som ska ändras osv. Jag blogggar om det jag vill, mmen såklart så måste jag ju oxå lyssna på er eftersom att det är ni som läser den eller hur? Nä, mammsen kallar, ska be henne ta en outfitbild som kommer upp här sen. Ha en bra dag/kväll allesammans så hörs vi senare ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: