Sista dagen i skolan !!!

Publicerat 2013-03-28 07:23:40 | i kategori Allmänt

Är så jävla taggad på lov nu asså!! Efter idrotten idag är det dax för lov. Längtar, men ärlig talat så vet jag inte varför. Vet ändå att jag inte kommer att hitta på något som är sådär riktigt spännande lixom :3 men lov är lov right? Man får vara uppe och sova hur länge man vill :) En sak jag är säker på är att jag och "gänget" (girlsen) ska fira påsk bara vi 4 den 2/4, om alla kan förståss. Kommer bli riktigt mysigt! Inte för att jag gillar påskmat så himla mycket men det är att jag gör det med dom jag älskar och som betyder sjukt mycket för mig!!

Dagens outfit, ni ser tyvärr inte byxorna men dom är från Cubus, tröjan är från kappahl tror jag, plattat hår och smink på :)
Ha en bra dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: