10 saker ni inte visste om mig

Publicerat 2013-05-28 12:30:00 | i kategori Allmänt

  • Jag älskar att ligga och steka och se resultat = brun.
  • Läser ca 3 bloggar dagligen.
  • Min högsta önskan innan jag blir för gammal är att äga 2 egna storhästar och tävla på elitnivå, som det ser ut nu så kommer jag ingenstans men man kan alltid drömma!
  • Hatar att göra sysslor hemma -.-
  • Jag är snäll men kan oxå vara en jävel på bråka, kan inte hålla tyst, men är nästan aldrig den som börjar ett bråk.
  • Älskar att shoppa kläder, skor, smycken och en massa hästgrejer.
  • Jag längtar sjukt mycket till sommaren 2013, vem gör inte det lixom?
  • Avskyr att ha långa klänningar på mig, men korta går fin fint :D
  • Varje gång klockan slår jämt (12.12 elr. 22.22 osv.) måste jag knacka 3 gånger i trä
  • Jag kan lyssna på nästan all slags musik, förutom typ dansband och sån ``stil´´ 
Saknar mitt långa hår riktigt mycket ♥
Postat av: Frida

Fin blogg:)

Svar: Tack du!Du har oxå en riktigt fin blogg och intressant är den, checkade precis in den och jag blev riktigt imponerad :D
Debbie Rosén

2013-05-28 @ 21:27:28
URL: http://fridaaxelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: