Blablabla + outfit

Publicerat 2013-05-16 08:00:29 | i kategori Allmänt

Sitter i bilen även denna morgonen på väg till praon, ska göra klart mina vaxade tänder, ska se om jag kan försöka fixa en bild me :P kommer lite bilder vid lunch så ni är lite uppdaterade iallafall.
Fint väder Idag och jag SKA till stallet, oavsett vad alla andra säger, vill hinne med henne i helgen oxå och då måste jag rida idag för att hon inte ska köra så hårt med dagarna efter varandra typ :( hon har ju inte gått på länge så därför vill jag inte puscha henne för mycket. Dagens ridande kommer ju senare ikväll, det vet ni. Ha en riktigt bra dag nu & mys i den härliga värmen!

Outfit:
Linne - H&M, byxor - Ellos, Skor - Inter sport (tror jag, det är joggingskor), jacka - H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: