Rubrik

Publicerat 2013-05-15 21:40:33 | i kategori Allmänt

Hälig dag idag! Shit vad jag trivs på praon synd att veckan snart är slut och jag måste återgå till det gamla vanliga... skola!! Längtar inte alls asså, alla läxor drarigång igen. Tidiga morgnar och sena kvällen för att få klart alla läxor och arbeten. Orkar inte med sånt skit. Längtar tills skolan är klar och jag kan komma ut i arbetslivet som dom flesta vuxna gör. Men det jag längtar efter allra mest just nu är:
  • SOMMAR vilket innebär...
  • POJKVÄN
  • BRUN KROPP
  • LÅNGT HÅR
  • VITA CONVERSE
  • HÖGA SHORTS
  • KOSTA KLÄNNINGAR
  • SENA KVÄLLAR
  • SPENDERA TID MED DE JAG ÄLSKAR
  • GRILLFESTER
  • TRÄFFA NYTT FOLK
  • OCH MYCKET MYCKET MER, LISTAN KAN GÖRAS LÅNG...

Aja, måste sova nu everyone. Ny dag imorgon på praon som väntar. Då ska jag göra klart mina vaxade tänder, ska försöka hinna med att ta en bild eller två som ni kan få se, men inte alls säkert. Godnatt så hörs vi imorgon ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: