summerfeelings

Publicerat 2013-05-27 17:46:56 | i kategori Allmänt

Sjuka jag ligger och tittar på PLL i sängen och ska snart äta lite kvällsmat. Vet inte om jag ska till skolan imorgon, är himla hängig och är helt off i hela kroppen typ. Vill inte missa för mycket i skolan men samtidigt måste jag ju återhämta mig så att jag kan komma tillbaka och vara frisk fortare :D Ska nog ta lite alvedon och se om jag blir bättre. 
Annars har dagen varit riktigt chill. Vilat i solen lite med Bezzie, suttit vid datan och kollat på film, PLL vad annars? Och bara tat det lugnt, precis så man ska göra när man e hemma från skolan. Vad har ni gjort idag då? Och vad händer imorgon? 
Vart kanske inte bästa updaten idag som jag sa, men inte känt för att skriva en massa inlägg när jag varit så hängig och sånt. 
 
Sommarkänslor till max nu. Boys and girls, sommaren är påväg :D 
(gammal bild)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: