Pappi goes fab

Publicerat 2013-10-16 14:58:33 | i kategori Allmänt

Hade egentligen inget planerat i helgen men sen kommer pappi och överraskkar mig med att vi ska titta på en sak i helgen, vet inte vilken dag men antingen fredag eller lördag. Pappi har haft kontakt med en kille som inte bor så lång här ifrån. Han ska sälja sin SAAB (folkracebil) så vi ska titta lite på den och se hur den ser ut. Och om pappa godkänner den så köper vi väll den. För det är ju såhär att pappa oxå tog licenset samtisigt som mig så han ska börja köra nästa år och då måste han ju såklart ha en egen bil, right? Den ska vara svart och grön precis som min bara det att det som är svart på min är grönt på hans ^^ Kommer bli så kul när vi åker på tävlingar/träningar tsm. Längtar redan :D Min pappa goes fab yaoo!! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: