Gårdagens ridande

Publicerat 2014-02-06 12:00:00 | i kategori Allmänt

Red en pigg Dorota idag, hoppade och studsade gjorde hon så jag nästan trillade av, tappade stigbygeln men som tur är så knep jag fast med knäna på sadeln. Började med att ägarens dotter kom ut och sa att hon ville rida ut med mig, trevligt! Vi red till en hage och red i den.
När jag väl började trava med henne så kände jag hur hon ökade självmant och kände hur pigg hon var. Sedan skulle jag prova galoppera en liten sväng och då j*klar hoppade hon till, herre gud!! Hon fick värsta tuppjucken och fes och hade sig, haha! Lilla pollen ^^
Eddie gick med oss till hagen och tittade på lite. Men tyvärr så tänkte jag inte på att fråga honom om kort och plus att det började bli mörkt så man hade antagligen inte sett något ändå. Men nästa gång så kommer det upp bilder om jag har någon med mig som kollar / fotar åt mig.
Det får bli en gammal bild
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: