Mycket stall

Publicerat 2014-02-21 21:12:36 | i kategori Allmänt

Tog en runda till stallet när jag kom hem, mys! Red ut en sväng i det mörka med Vicky och min lilla Pålle var så feg. Galopperade först bakom Vicky men då skulle Dorota springa rakt upp i rumpan på Ginger, så nästa gång vi galopperade så var jag först. Men tror ni pålen ville gå? Haha, nej. Då blev ju allting mycket läskigare. Sen när vi var riktigt nära hemmet så bara stannade båda hästarna. De ville icke gå så Vicky hoppade av och gick med sin häst först. Och såklart var det en så patetisk grej dom varar rädda för, en stolpe.... Så typiskt hästar, haha!! 
Imorgon tar jag en längre tur med Vicky, vi ska hoppa några terräng hinder oxå, spännande!! :) 
Nu ska jag upp och lägga mig i sängen och försöka fixa en sak, men antagligen kommer det gå åt helv**e
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: