Trött

Publicerat 2014-02-09 20:55:59 | i kategori Allmänt

Ingen bloggning idag, sorry för de men sånt e livet ibland. Kommer ta bild på byxorna jag köote och lägga upp det imorgon och sen får ni även bilder på mina Wunderbaums och rattknoppen imorgon. Tänkte åka till stallet på tisdag direkt efter skolan, kanske rida med vicky, får se.
Jag håller på att ta ut mitt löshår, man får ju använda en tång så jag får himla ont i handen :( Allting åker nog inte av idag men imorgon eller tisdag hoppas jag. För nu är det inte snyggt längre. Man ser fästena eftersom att mitt eget hår har vuxit ut en bra bit :3
Men snart blir det sängen för mig ska bara plugga lite och ta väck några löshårsfästen till, hehe ^^


Bild på min söta bebis! Haha, älskar dig! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: