Ridning

Publicerat 2014-01-29 16:30:00 | i kategori Allmänt

Under ett tag har jag täönkt på ridningen o saknar hästarna i mitt liv. Därför har jag bestämt att börja rida igen!
Jag har tagit kontakt med en hästägare som jag känner till sen innan, frågade hene om det var okej att jag kom tillbax och började rida hennes otroligt fina stor häst. Hon sa till mig att jag alltid är välkommen dit när jag vill, vi har inte riktigt bestämt en dag ännu som jag ska komma dit och bli visad igen var hennes grejer är, vilken hage osv.. Vet att det kanske inte är världens bästa säsong att börja rida på men Dorota (som hästen heter) ska börja sättas igång i ca 1 och en halv månad och då är det bra att börja på vintern eftersom att det för det mesta bara blir ridning i skogen i skritt o trav. 
 
Jag vet att jag kommer få det rikitgt stressat när folkrace säsongen börjar men jag har tänkt över det och jag tar den risken. Fungerar det inte får jag välja att kanske avstå från ridningen i 1 - 2 månader. Hoppas ju inte på det men om det är illa tvunget så har jag inget val. 
 
Ska höra av mig till ägaren och fråga henne vilken dag som passar henne, om vi ska ta det innan fredag eller i helgen mitt på dagen, blir ju mörkt så himla snabbt nu :(
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: