Skilda föräldrar

Publicerat 2014-01-08 11:00:00 | i kategori Allmänt

Goddag!
Vet att jag inte bloggat på ett tag nu men det finns en anledning...
Jag har inte mått så bra den sista tiden. Mina föräldrar skilde sig för ungefär 3 månader sedan, det har varit en jätte stor omväxling för mig. Jag blev sjukt chockad. Jag vill helst inte hänga ut någon av mina föräldrars problem på bloggen men jag kan säga att dom skildes av att den ena var otrogen. Så nu var det sagt.. 
Jag skäms jätte mycket över att berätta det & därför har jag valt att vänta lite så att allt kan få landa lite först. 
 
Hur blir det med mig & min bror då? 
Vi bor just nu varannan vecka hos mamma & varannan hos pappa. Jag brukar för det mesta inte vara hemma på helgerna eftersom att jag tycker hela situationen är jobbig & vill helst undvika att tänka på det. 
 
Under julen var jag & min bror hos mamma & firade med släkten. På nyår var jag inte alls med verken mamma eller pappa. Jag bestämde mig för att fira med mina vänner o boyfriend & så fick det bli. 
Jag har inte tagit så mycket bilder från nyår men jag hade iallafall det underbart!!! 
 
Jag har bestämt att detta året ska bli bättre än förra. Jag ska börja träna, sluta oroa mig över mina föräldrar, leva livet & bygga upp en bra blogg tillsammans med er under 2014. Fast såklart måste jag sköta skolan oxå eftersom att det är mitt sista år i 9:an, och dessa betygen ska jag söka in med. Stressigt.. :3
 
Jag hoppas att ni förstår varför jag varit lite frånvarande på bloggen under en tid 2013. 
Ha de gött! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: